چاقی و عوارض چاقی

چاقی چاق کننده عکس

چاقی و عوارض چاقی

چاقی چاق کننده عکس

قرص وگادول قرمز vegadol بهترین قرص تاخیری وگادول

نقد و بررسی قرص وگادول قرمز

قرص وگادول چیست ؟ شیوع مشکلات و اختلالاتی نظیر دیر انزالی و اختلال در انزال باعث کاهش اعتماد به نفس و مشکلات عاطفی شده است. از این رو بسیاری از شرکت ها اقدام به تولید داروهای افزایش دهنده ی قوای جنسی کرده اند.

قرص وگادول مناسب برای تمام سنین میباشد ساختار وگادول یا وگابدول از ۱۰۰ میلی گرم ترامادول برای تاخیر و انزال و ۱۰۰ میلی گرم سلیدنافیلد برای نعوظ سخت تر و بهتر ساخته شده از این رو اگر نمیتوانید نیاز شریک جنسی خود را براورده کنید پیشنهاد ما به شما استفاده یک بار از این محصول می باشد . بی شک بهترین انتخاب شما خواهد بود و برای همیشه مشتری ثابت این محصول خواهید شد .

طبق نظر سنجی و فید بکی که مشتریان سایت به ما دادن وگادول بهترین قرص تاخیری موجود در بازار می باشد .

 

ناتوانی جنسی ممکن است برای هر مردی پیش بیایید و مربوط به سن خاص یا بیماری خاصی نیست در بسیاری از مواقع به دلیل مشکلات عصبی و یا ضعف قوای جسمانی مردان دچار اختلال در انزال می شوند و به علت وجود تابوهای اجتماعی از مراجعه به پزشک خودداری میکنند و خود سراغ داروهای تقویت جنسی میروند.

یکی از این داروها، قرص تأخیری وگادول میباشد که از جمله محصولات درمان زود انزالی به شمار میرود. در زیر به معرفی بیشتر آن میپردازیم.

قرص تاخیری وگادول قرمز

قرص تاخیری وگادول قرمز

معرفی قرص تاخیری قوی Vegadol

برای پایان دادن به مشکلات جنسی محصولات فراوانی تولید و عرضه میشود. قرص تاخیری وگادول، ساخت کشور هند و در کمتر جایی از دنیا دیده میشود. این قرص از برند مشخص و معتبری برخوردار نیست و در هیچ داروخانه ای به فروش نمی رسد.

این قرص برای کاهش دردهای شدید و به تأخیر انداختن انزال در مردان استفاده میشود. این دارو جزو داروهای بسیار قوی و مصرف یک دوم از قرص باعث تأخیر ۵۰ دقیقه ای در انزال میشود. این دارو علاوه بر تأثیر در عملکرد جنسی، خطرناک و اعتیادآور میتونه باشه ولی فروش آن در اغلب کشورها  قانونی میباشد.

بسیاری از مردان بدون آگاهی خود سرانه این دارو را مصرف می کنند و با دیدن نتیجه مطلوب در اولین مصرف، مصرف خود را بالا میبرند که شدیداً باعث افزایش ضربان قلب خفگی و در نهایت سکته قلبی و مغزی است و مصرف هم‌زمان قرص وکتادول و الکل، می تواند سبب سنکوب و مرگ شود.

عوارض قرص وگادول

بهترین قرص تاخیری فوری  وگادول با ترکیبات ۱۰۰ میلی گرم ترامادول و ۱۰۰ میلی گرم سیلدنافیل بسیار خطرناک و اعتیادآور و عوارض آن بیشتر از فواید آن می باشد. از جمله عوارض این قرص شامل: سکته قلبی ناگهانی، افت شدید فشار خون، سردرد و سرگیجه، تهوع و استفراغ، خارش و سوزش بدن و صورت، درد معده، ایجاد اختلال در عملکرد بینایی، ایجاد نارسایی در کبد و کلیه، عفونت مجاری ادراری، سوءهاضمه و … می باشد.

این دارو ممکن است با داروهای شیمیایی و یا گیاهی و یا ویتامین ها تداخل داشته باشد و این تداخل بر عملکرد قرص تاخیری وگادول تأثیر می گذارد و میتواند خطرناک باشد. مصرف بیش از حد این دارو باعث بیش مصرفی و اوردوز می شود.

نحوه مصرف قرص ویگادول یا وگادول

نحوه مصرف قرص vega dol : قرص تاخیری وگادول با توجه به عملکرد بسیار قوی در به تأخیر انداختن انزال، از قوی ترین داروهای تأخیری در ایران می باشد. این قرص را یک تا دو ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف کنید و فقط یک عدد قرص را با یک لیوان آب مصرف کنید. برای افرادی که اولین بار است که از این قرص استفاده میکنند توصیه می شود یک دوم قرص را مصرف کنند. ماندگاری این قرص تا ۲۴ ساعت هست.

 

برخی دیگر از قرص های تاخیری عبارتا از :

قرص واکادول تاخیری فوق العاده قوی و جلوگیری از انزال زودرس ۵ عددی قوی بدونه سردرد

این محصول در بسته بندی ۱۰ عددی عرضه می شود کپسول تاخیری کیمیاگر

قرص تاخیری ۶ عددی سوپر کینگ دول بسیار قوی بدونه سردرد ترامادول و سیلدنافیلد

قرص تاخیری مکس دول ۵ عددی می باشد. جدیدترین قرص موجود در بازار ترامادول و تادالافیلد

داروهای محرک جنسی را میتوانید اینجا ببنید .

برای خرید قرص های تاخیری همین جا اقدام بفرمایید.

قرص وگادول

قرص وگادول

فواید استفاده از قرص تاخیری وگادول

عوارض تأیید شده قرص وگادول بیشتر از فواید آن میباشد و در اصل توصیه به عدم مصرف آن نیست. ولی مصرف قرص تاخیری وگادول در رابطه جنسی باعث تأخیر طولانی مدت در انزال، افزایش میل به رابطه جنسی در مردان، افزایش سایز اندام جنسی و افزایش میزان نعوظ و درمان اضطراب ناشی از زود انزالی و عدم اعتماد به نفس میباشد.

زود انزالی درمردان بیشتر در سنین ۱۸ تا ۴۰ سال به دلیل ضعیف بودن ماهیچه PH است که به راحتی قابل درمان است و مصرف داروهای تأخیری وکتادول، روش های دائمی درمان نیستند و فقط یک روش مقطعی برای درمان زود انزالی هست.

قرص تاخیری وگادول از دسته‌ی داروهای تأخیر در انزال در مردان میباشد. این محصول با داشتن دو نوع دارو، ترامادول و سیلدنافیل به شدت خطرناک و اعتیادآور هست و در دراز مدت باعث افت فشار خون و اختلال در اندام های داخلی بدن و در نهایت سکته مغزی و قلبی میشود و تنها یک دوم از قرص باعث به تأخیر انداختن انزال تا ۵۰ دقیقه میشود.

خرید قرص وگادول تاخیری قرمز

برای خرید وگادول کافیست فرم زیر همین محصول رو پر کنید و منتظر کارشناسان ما باشید برای تماس . کمتر از  ۱۲ ساعت با شما تماس میگیرند و نحوی ارسال واریز و بسته بندی رو برای شما شرح میدهند . درصورتی که بعد از ثبت سفارش و خرید وگادول شما پاسخگو ی تلفن همراه خود نباشید سفارش شما لغو میشود و محصولی برای شما ارساب نخواهد شد .

قرص وگادول یک قرص تاخیری قوی میباشد. این قرص دارای ۱۰۰ میلی گرم ترامادول و ۱۰۰ میلی گرم سیدنافیل است. نحوه مصرف قرص تاخیری vegadol نیم ساعت قبل از شروع رابطه میباشد. البته به عزیزانی که تا بحال از این محصولات استفاده نکرده اند توصیه میشود در ابتدا نصف یک قرص را مصرف کنند اگر احساس کردند جوابگو نبوده در نوبت بعدی یک قرص کامل مصرف کنند.

 

خرید قرص وگادول تهران ؟

برای خرید قرص وگادول میتوانید فرم بالا را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و سوالات شما را پاسخ داده و محصول را هر کجا که بخواهید ارسال کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.